Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kłodzku [ www.bip.powiat.klodzko.pl ]

Etatowy Członek Zarządu Powiatu – Maciej Awiżeń

Do zakresu obowiązków Etatowego Członka Zarządu należy w szczególności:
1) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi:

a) Wydziałem Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w
zakresie gospodarki nieruchomościami,
b) Wydziałem Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych
c) Wydziałem Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa,
d) Referatem Rozwoju
e) Referatem Promocji, Kultury i Sportu.

2) nadzór nad jednostkami organizacyjnymi powiatu:
a) Powiatowym Urzędem Pracy
b) Zarządem Dróg Powiatowych

3) prowadzenie systemu zarządzania jakością wg normy 9001 w zakresie merytorycznym stanowiska i nadzorem podległych wydziałów i samodzielnych stanowisk;
4) nadzór nad Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie określonym odrębnym pełnomocnictwem Starosty.
Informacja powiązana z wydziałem/jednostką:

Wicestarosta – Marek Bogdał

Do zakresu obowiązków Wicestarosty należy w szczególności:

1) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad następującymi komórkami organizacyjnymi Starostwa:
a) Wydziałem Oświaty,
b) Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

2) nadzór nad jednostkami organizacyjnymi powiatu:

a) Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,
b) Domami Dziecka i Domami Pomocy Społecznej;
c) szkołami i placówkami oświatowymi, dla których organem prowadzącym jest powiat

3) nadzór nad Powiatowym Zespołem Orzekania o Niepełnosprawności;

4) prowadzenie systemu zarządzania jakością wg normy 9001 w zakresie merytorycznym stanowiska i nadzorem podległych wydziałów i samodzielnych stanowisk;

5) zastępowanie Starosty w czasie jego nieobecności.

Skomentuj

